Sprzedaż Dobrej Książki

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Reklamacje

Email Drukuj PDF

REKLAMACJE

1/Klient może składać SDK reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub w formie pisemnej na adres SDK. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, dowód zakupu towaru

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2/ Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji SDK zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3/ SDK rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4/ Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

5/ Reklamacje rozpatrujemy tylko w wypadku odesłania przez Klienta do SDK wadliwego towaru wraz z fakturą (paragonem).Klient nie pokrywa kosztów ponownego przesłania towaru w wypadku rozpatrzenia reklamacji na jego korzyść.

 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

 

 

 

Newsletter

Wydawcy



Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 36 gości 
Jesteś tutaj: Reklamacje i zwroty